نماشویی ساختمان با نمای آجر سه سانتی
نوشته شده توسط : admin

نمای آجر سه سانت در نمای ساختمان هایی که در گذشته ساخته می شدند بیشتر به کار می رفت.نماشویی این نوع نما باید به صورت کاملا تخصصی و با افراد با تجربه به اجرا در بیاید زیرا اگر از مواد شوینده نامرغوب در نماشویی این نوع نما استفاده شود می تواند رنگ نما را از بین ببرد و نما از آن حالت یکدستی بیفتد. بسیاری از افرادی که دارای نمای ساختمانشان از جنس آجر است این تصور را دارند که بعد از نماشویی نما سفیدک و شوره می زند اما باید با روش های نوین نماشویی ساختمان هیچ گونه آسیبی به نما وارد نمی شود.

 

روش های نماشویی آجر سه سانتی

برای نماشویی نمای آجر سه سانتی از روش های سخت استفاده می شود. روش های سخت در نماشویی ساختمان شامل نماشویی با دستگاه های همچون واتر جت و واتر سند بلاست است که با پاشش فشار قوی آب به ساختمان به همراه مواد شوینده پر قدرت همچون سیلیس سطح نما را از هر گونه آلودگی پاک می کند.باید گفت در این روش باید کارشناس نماشویی تخصص بسیار بالایی داشته باشد تا خدایی ناکرده بخشی از آجر نما لب پر نشود و جلوه زشتی پیدا نکند. توصیه کلینیک ساختمانی کارویس به شما این است که از افرادی که دارای مدارک بین المللی کار در ارتفاع هستند برای نماشویی ساختمان خود استفاده کنید.

 

هزینه ها برای ساختمان با نما آجر سه سانتی

قیمت نماشویی ساختمان با نمای آجری با توجه به عرض و ارتفاع کار اندازه گیری می شود و میزان آلودگی هایی که در سطح نمای ساختمان به چشم می خورد.قیمت حدودی برای نماشویی ساختمان با نمای آجر سه سانتی از متری ۵ تا ۱۰ هزار تومان محاسبه می شود که اگر متراژ کار بالا باشد تخفیف هایی برای اجرا کار نماشویی این نوع ساختمان ها داده می شود.برای ساختمان های قدیمی که میزان آلودگی بیشتری دارند و باید با مواد شوینده قوی تری نماشویی بشوند قیمت ها متفاوت خواهد بود.

 

پوشش و عایق بندی بعد از نماشویی

 

پوشش بعد از نماشویی ساختمان شامل رزین کاری و نانو شویی است که بعد اتمام کار نماشویی و پیچ رولپلاک به اجرا در می آید. نانوشویی و رزین برای ایجاد عایق مورد استفاده قرار می گیرد تا آلودگی و دوده و سیاهی تا مدت ۵ سال به سطح نما نفوذ نکند و زیبایی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کند و نیاز به نماشویی ساختمان پیدا نکند. رزین و نانو طیف قیمت های بسیار زیادی دارند اما به طور حدودی از متری ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان می تواند به اجرا در بیایند.

 

نکات نماشویی ساختمان

 

دستگاه های نماشویی ساختمان مانند واتر جت و واتر سند بلاست نیاز به برق سه فاز در ساختمان دارند،برق سه فاز در ساختمان هایی که آسانسور دارند وجود دارد و ساختمان های قدیمی اکثرا دارای برق سه فاز نیستند به همین دلیل نماشویی این نوع ساختمان ها به وسیله ی دستگاه واتر جت و واتر سند بلاست بنزینی اجرا می شود. که این نوع دستگاه ها هزینه نهایی نماشویی را کمی بیشتر می کند.شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز و بر آورد هزینه کل ساختمان شما کار نماشویی با نمای آجری را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان با نمای آجر سه سانتی





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: